(Lyrics)


I'm not alone
我不寂寞
Even when we're apart I feel you
就算我們分開 我仍然感覺的到你
In the air (yeah)
在空氣中
I'm not afraid
我不害怕
I know what you're thinkin' I can hear you
everywhere
我知道你再想什麼 我能聽到你 不管在哪裡
Some people say it'll never happen
有些人說 我們之間永遠不可能
And we're just wasting time
我們只是再浪費時間
But good things come when you least expect them
但是好事降臨 如果你不在乎謠言
So I don't really mind
所以我並不在乎
We'll be together come what ever
我們會在一起 來就對了
Not just staring at the stars
不要只是凝視著星星
Just remember
只需記得
That no one else could tell us who we are
沒有人能告訴我們真正的自我
We'll be together so don't ever stop
我們會在一起 所以千萬別停止
Listening to your heart
聆聽你的心靈
Cuz I can't turn mine up
因為我無法建立自我
oohhh (yeah, yeah) ohhh
喔~~~
I can't pretend
我不能偽裝
This is a rehearsal for the real thing
這是個真實的演練
Because it's not
因為那不是
And I know we're young
我知道我們還很年輕
I can't help feeling what I'm feeling
我心中的悸動無法言語
And I won't stop
我不會停止
Some things are meant to be
有些事是天注定的
and will be there when the time is right
再正確的時刻 它將會發生
Even though I know that
就算我自己知道
I swear I wish you were tonight
我發誓 我希望你會在今晚出現
We'll be together come what ever
我們會在一起 來就對了
Not just staring at the stars
不要只是凝視著星星
Just remember
只需記得
That no one else could tell us who we are
沒有人能告訴我們真正的自我
We'll be together so don't ever stop
我們會在一起 所以千萬別停止
Listening to your heart
聆聽你的心靈
Cuz I can't turn mine up
因為我無法建立自我
Ooooh yeah
嗚~~
I like what's happening to me
我喜歡我現在的處境
Ooooh yeah
嗚~~
Nothing else to say Oh~
我沒有要說的話 喔~~
Ooooh yeah
嗚~~
Somebody finally got home
終於有人回到了家
Carry me away
帶我走
We'll be together come what ever
我們會在一起 來就對了
Not just staring at the stars
不要只是凝視著星星
Just remember
只需記得
That no one else could tell us who we are
沒有人能告訴我們真正的自我
We'll be together so don't ever stop
我們會在一起 所以千萬別停止
Listening to your heart
聆聽你的心靈
Cuz I can't turn mine up
因為我無法建立自我
oohhh oh yeah, yeah
嗚~~
(we'll be together come what ever )我們會在一起 所以千萬別停止
ahh ohhh
喔~~
I'm not alone
我不寂寞
Even when we're apart I feel you
就算我們分開 我仍然感覺的到你
arrow
arrow
    全站熱搜

    wizardjoyce 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()